September 26, 2010

Noniii pole jälle pikalt saanud mahti kirjutada. Pole vahepeal midagi suurt teinud, ilmataat ikka lolli mängnud ja pererahvas ka räägib et imelikult kaua sadanud, polegi varem olnud midagi sellist. Aga oh imet! Täna siis lõpuks anti päikest meile... käisime Manniga ookeani ääres push-bikedega (jalgrattad). Algus oli väga paljulubav kuid arvestades tõsiasja et need rattad suhtkoht utiilid olid siis 30km sõitu kokku 1 käigulisel rattal mööda kruusa aukliku asfalti pole just teab mis mee lakkumine. 3 tundi sõkkusime kokku edasi-tagasi puhtalt sadulas ja selline tunne oli küll lõppeks nagu 3 tundi oleks mingit asja urruauku monteeritud. Aga nooo ookean oli iluuuus. Täiesti inimtühi. Polnud inimesi ega suuri pilvelõhkujaid nagu gold coastil. Täiesti tühi rand kus ainult mõned raagus puud veepiiril. Väga ilus koht oli tõesti. Möllasime natuke lainetes ja võtsime päikest. Mina suutsin muidugi ära põleda nagu tavaliselt, Mann suht korras. Mul ikka turi ja käed päris punased. Okei tegime mõned pildid ja asusime tagasiteele. Lükkasin pleierist vana hea Koit Toome taas käima ja sõit võis alata. Tagasitee tundus tükkmaad lühem olevat. Vahepeal sõitsin ühe känguruga võidu. Kutt hüppas mul kõrval nii 2-3 meetri kaugusel... siis nägime veel teepeal rõvedalt haisevat madu kes oli arvatavasti autolt löögi saanud ja teepervele kärbeste ja muude satikate söögiks langenud. Tee peale jäi ka väike külake kus oli 1 pood, 1 kõrts, 1 motell ja 10-15 elumaja. Lasime poes pudeli vett täis valada ja väntasime edasi. Koju saabudes otsustasin et peaks üle pika aja ka ise oma duššile vett tegema mitte enam pererahva oma kasutama sest ilus ilm ka ja oksad polnud enam nii läbi vettinud kui eelmistel päevadel. Pusisin ikka päris pikalt aga lõpuks sain nende märgade ja pool toorete okstega lõkke alla, 15 mintsa kõva tuld ja vesi oli valmis. Seekord jätkus kuuma vett lausa päris pikalt, saime mõlemad korralikult asjatada seal.
Kuna täna oli ilus ilm (nüüd õhtul küll hakkas tibutama) siis võib arvata et homme on tööpäev. Selle pärast me tegelikult selle rattaretkegi ette võtsime, et saaks ennast ära väsitada ja 8-9 ajal magama sest peame 5.30 üles ärkama, 5.55 umbes kodust lahkuma. Töö hakkab küll 6.30 aga taheti et kuna esimene kord siis et tiba varem kohale saaksime kuna vaja natu juhendamist alguses. Seega 6.10 peame kohal olema. Pestud-kustud-kammitud siis tegin viimase lihvi perenaise pillile – panin keeled külge ja kaane peale ning valmis ta saigi. Edasi hakkas Mann oma kujukesele viimaseid detaile külge panema ja homme ehk saavad kujukesed viimase lihvi ehk värvi peale ning siis peaksid müügi valmis olema. Kell hakkab vaikselt juba 7 saama, perenaine soojendab kodukootud pirukaid, viskame mõned sisse ja tegelikult hakkamegi ennast tuttu pakkima. Pilte leiate ikka samast kohast kus varem, aadressi enam kordama ei hakka, kel huvi see leiab ise üles.
Piltide kohta siis niipalju, et alguses on valmis küpsetatud madu kui imestate et miks me mingeid söömise pilte paneme üles... edasi tulevad paar pilti perenaise tööst ehk taimedest mida ta kasvatab ja turgudel müümas käib. Kaardilt leidis Marianna sellise huvitava koha nagu Savu Sea J Siiis edasi nagu näha sain mina natukene oma erialaste masinate vahele. Seal ma seda pilligi siis nokitsesin ja edasi juba tulevad pildid meie tänasest jalgratta matkast ookeani äärde, surnud madu teepeal, majavalvur Osca, mina dušši vee tsirkulatsiooni jaoks lõket tegemas ja meie võimsad velod millega selle pika teekonna läbisime. Täname kõiki kaasaelajaid ja sponsoreid J
Head ööd meile ja ilusat päeva jätku teile! M&M

1. Oijah kadestamist väärt pildid:p..oleks ka ise seal rannas olla tahtnud..nii ilus ja mõnus
    Manna nagu modellike,poseerib niipidi ja naapidi:D..
    iluuuuuuuus iluuuuuus

2. Mis kujukestest sa räägid:D Aga ootan siis raportit uue tööpäeva kohta:)

3. Ma rutuga sisestasin sellise aadressi ja mõtlesin et tohoh:O Taimaale läksite v:D