March 31, 2011

Noniii, esimene aprill! :) Homme teisel aprillil saab meil 7 kuud , mil me Austraaliasse jõudsime. Umbes 5 kuud Austraalias jäänud vähemalt viisa lõppemiseni.

Sain kaa oma esimese aprilli nalja Mirko poolt:
Nimelt esimene kord püüdis ta mind alt tõmmata, et ülemus helistas ja ütles, et tal enam tööd ei ole. Aga selle närisin läbi. Teadsin, et see on Aprilli nali.
Aga teine kord, kuna eelnevalt olime toidupoodi minekut maininud, siis Mirko kasutas seda väga kavalalt ära. Noo ma lähen nüüd poodi, mille peale ma ütlesin, noo okei mine siis! Anna teada kui tagasi tuled, ning tema ütles, mulle Aprill!!! Väga nunnu :D Aga nüüd ta läkski päriselt poodi :D


Kardan, et olen haigeks jäänud, sest kogu aeg sooja käest minna konditsioneeriga ruumi on ikka väga ränk. Eriti kui konditsioneer kou aeg kuklasse puhub. Meie motelli toas, vahest on tõesti palav, siis paneme tööle, aga juba paari minuti pärast on minul täiesti külm, nii, et lähen teki alla ja siis on mul veel sviiter kaa seljas. Peaks ju nagu soe küll hakkama, aga ei , külm on! Ning siin raamatukogus töötab see konditsioneer kogu aeg, kui tulla varakult raamatukokku nii, et töötajad on alles selle sisse lülitanud, on kõik okei, on piisavalt õhku, et olla aga pika peale istudes on lausa väga külm! Selline tunne, nagu vara kevadel läheksin lihtsalt kampsuni peal välja.. Või ma ei tea, ei oskagi lausa seletada. Lihtsalt väga külma kartlik ja alati õhtuti lähen näost rõõsaks ja muutun uniseks, juba vaikselt köhin. Ei tahaks siin kliimas küll haigeks jääda.

Vot nii, suured tervitused, ning nalja rohket esimest Aprilli! :)

Manna :)

No comments:

Post a Comment