March 30, 2011

Jubee!

30.03.2011/ Kolmapäev




Käisin eile poes! koju kõndides hakkas mind üks valge ute, auto jälitama, siis peatus tee ääres, aga ma läksin sel hetkel üle tee ja oma tänaval kodu poole kõndides tuli see auto mulle järele! See oli jube, juba alguses tundus see auto kahtlane, kui ta seisma jäi. Ning siis üks mees küsib, ega ma ei oska öelda, kus asub bassein, ütlesin, et tõesti ei tea, sest ei ole kohalik. Siis uuris, et mis ma teen siin? Ütlesin, et hakkan tööle. Uuris ja puuris, kus ma pärist olen ning kellega siin olen jne.. Kui ükshetk kui olin juba nö vestluse lõpetanud . Sõitis ta autoga minu juurde ning küsis, et ega ma ei vaja raha? Ütlesin , et eii mul raha piisavalt, ja andsin jalgadele kiirema sammu, tüüp sõitis minema! Võib- olla ma reageerin üle aga ta veel liigutas endal paremat kätt närviliselt alumise koha juures, arvan siiski, et see oli mingisugune pervert! Ja neid pidi siin linnakeses ikka liikuma :S Ja tänaval kõndides vilistatakse nii autodest kui niisama kõnniteedel järelevaadates. Siin linnas ma küll pimedas ei taha kõndida!  Loodan, et ei pea seda tegema! Kui veel midagi sellist peaks juhtuma, siis ma lähen küll politseisse! :S Kuigi ega ma ei tea, mida ma seal küll räägiksin neile, et mind jälitatakse we? Ma ei oska inimest kirjeldadagi :S Selline asi juhtus minuga esimest korda, ning täitsa hirmutas mu ära! :/


31.03.2011/Neljapäev

Aga nii, Täna on minu kalli vennakese sünnipäev! Palju palju õnne kallis vennaraas! :) Sinu õde ja Mirko

No comments:

Post a Comment