October 03, 2010

Heipaa Marianna siin!
Teine tööpäev ananassi farmis oli lühike. Sest reedesed tööpäevad on lühendatud. Meie tööpäev algas kell 6.00 ning lõppes umbes 12-ne paiku. Hommikul kui jõudsime farmi, tuli Stan(farmi omanik) ja ütles mulle, et ma ei tohi raskusi tõsta oma haige seljaga ja seetõttu sõidan mina traktoriga ning Mirko hakkab ananasse pakkima. Algul ehmatas ära, et miks ma ei või aga kuna eelmine päev farmi perenaine küsis, et kas on midagi , mida peaks teadma(trauma vms), mis võib teie tööd mõjutada. Ja ma ütlesin, et mul on alaseljas mõra. Et see võib vahest tunda anda ning seetõttu sõitsin mina terve eilse päeva (6 h ) traktoriga ning raha ainult tiksus J . Aga see oli samas raske kaa, sest kuna hommikul ei jõudnud kohvi lõpuni juua siis iga natukese aja tagant mokad lahti ja uni silmas. Minu töö seisnes siis selles, et sõitsin traktoriga põllu peal ja jälgisin vagusid, ning kui inimesed, kes istutasid ananasse ütlesid Vo! Või Stop! Siis pidin siduri alla vajutama ja käigu välja võtma. See ananasside istutamine ei ole ka üldse raske, vähemalt esmapilgul tundus, sest nad istusid traktoril järel, suur konteiner ees, kust siis ananassi pead olid. Ja traktor ise automaatselt teeb augud valmis mitte ei pea kühvli või sõrmedega auke puurima. Ja traktoril oli neli käiku, ning neid ei pea ükshaaval vahetama nagu autodel tavaks. Võisin kohe neljanda käigu sisse panna. Mirko töö, ehk pakkimine käis siis nii, et pidi sorteerima suuruste järgi ananassid ning panema kastidesse  ning siis ühe suurusega kastid asetama euroalusele ning järjest laadima neid üksteise otsa. Seega Mirko käis nö jõusaalis ja raha tuli.  Ja pärast tööpäeva lõppu võisime võtta nii palju ananasse kui vähegi tahtsimeJ. Koju jõudes proovisime teha jälle endale pesemiseks kuuma vett aga seda oli vähe. Tegime kiire külma pesu. Päeval lõpetasime oma skulptuurid, ehk viimistlesime , värvisime. Ning hiljem tahtis Mirko oma panga seisu vaadata, ja voilaa olimegi juba saanud raha, ilmselt Sweet potatoe-dest. Sest umbes 200 dollarit ja natuke rohkem oligi oodata sealt kahe päeva eest. Ja siis Jeanette küsis, et kas mul kaa juba raha olemas ning ma ütlesin, et ma arvan küll aga mul ei olnud tol hetkel panga pabereid, millega saaksin oma konto jääki vaadata. Käisin ja võtsin vajalikud asjad, ning Voilaaa! Mul ei olnud mitte kui midagi. Okei mõtslesin, et äkki ei ole veel jõutud kanda vms. Aga ei lähemal uurimisel selgus, et ma olin oma tööandjatele valed numbrid andnud, ÄRGE ARVAKE, ET MA LOLL OLEN! See ei olnud minu süü, sest naine, kes meil pangakontod avas asendas selles pangas kedagi ning ta kirjutas BSB (number mille järgi eristatakse pankasid ja nende harukontoreid)  ning ka konto numbri valesti. Ma olin juba endast nii väljas, et noo, miks peab just minuga nii juhtuma. Jeanette proovis helistada panka aga seal nõuti isiku tuvastamisel kolme kohalist numbrit, mis väidetavalt oldi antud kaasa koos kaardiga. Noo mõtlesime, et panga kaardi taga olevad kolm numbrit. Jeanette proovis kolm korda erinevaid numbreid, aga ei midagi. Siis ühendati mingi isikuga ja ma lasin perenaisel rääkida, sest tema oskab paremini seletada, mis on juhtunud. Ning pärast seda sooviti ka minuga rääkida, aga ma ei olnud lihtsalt selleks võimeline, sest olin endast väljas ja sellised olukorras ma ei suutnud ühtegi inglisekeelset  sõna suust välja saada. Öeldi Jeanettile siis, et minge sinna panka kust te kaarti taotlesite, aga me ju oleme umbes 500 km Gold Coastist, seega soovitati minna lähimasse panka(Bundabergi). Aga laupäeval on pangad ainult 2h lahti ning Jeanette ja Ron pidid kell neli hommikul juba tööl olema, seega lükkub asjade korda ajamine esmaspäeva peale, mis on paha, sest ma peaksin ja tahaksin tööl olla. Sest kui ühe päeva eest saab 160 doltsi siis see on suur summa juba! Aga peab ohverdama natuke aega tööpäevast, et saaksin vähemalt ülejäänud rahagi kätte! Minu pangakaart on hetkel suletud,nii kaua ei saa keegi mulle raha kanda või kui saab siis mina seda internetipangast ei näe, sest see kirjutab ERROR! Aga tööandjatega on juba ühendust võetud ja edastatud uued numbrid, loodame, et edaspidi selliseid vahejuhtumeid ei ole, ning loodan, et kellegil teisel seda ei juhtu. Alati tuleb kontrollida kõik üle, mis kuhugile paberi peale kirjutatakse! Õppetund missugune! J

Õhtu edasi kulges rahulikult, sõime ja läksime magama kell 7 õhtul. Olime lihtsalt väsinud. Ärkasime öösel kell 12 üles, sest väga külm oli , panime soojapuhuri sisse ja magasime edasi ning ärkasime natuke ennem 8-t , sest palav oli . Sõime paar röstsaia, viisime pesu pesema, lasin koerad välja, Mirko niitis muru ja mina korjasin oksi, et saaksime sooja vett pesemiseks. Täna saame jälle värsket saia , hääd ja paremat otse pagariärist . Tänane päev on nö. koristamise päev, sest muud nii kui nii teha ei ole. Mirko meisterdab siin peremehe masinatega jalanõude riiulit ja tegi ka väikse nagi, sest siiani oli võimalik riideid ainult kapi otsas hoida, nüüd siis ka riputamise võimalus.

Kallid, musid, paid J Olge mõnusad!
Manna ja Mirko

No comments:

Post a Comment